جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

پدر!!!!

پدر هم رفت


نظرات 11 + ارسال نظر
پیام یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 14:20 http://paayaam.blogfa.com

تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه

بهرنگ بینش یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 15:52 http://www.behrangbinesh.com

تسلیت
و چیزی برای تسلی دادن نیست
آرزوی صبر دارم بر چیزی که صبر در برابرش تعظیم میکند

ممنونم بهرنگ خان

YuTA سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 17:55 http://varesh1995.blogfa.com

خدا رحمتشون کنه

کیان سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 19:18

تسلیت من رو هم بپذیر.امیدوارم همیشه شادی های زندگیت فراوان باشه و تلخی ها کم.
کاش همیشه قدر داشته هامون رو بدونیم.
دوست خوبم،من دیر با بلاگ زیبات آشنا شدم ولی تو همین مدت کم عاشق صمیمیت اینجا شدم.
ماندگار باشید.

رضا چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 22:50

با سلام وعرض تسلیت خدمت شما
زندگی سفری است که با مرگ اغاز می شود.
جغد عزیز واقعا سخته من درکت میکنم چون همدردیم.
اما دنیاست
ازته قلب تسلیت عرض میکنم
روحش شاد یادش گرامی

سحر پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 09:40 http://voojoodam.blogfa.com

سلام تسلیت میگم بهتون.
چندین ساله که وبلاگتو میخونم.
مطلبت ساده و صمیمی هستن.
خوشحال میشم منم لینک کنید

پرستو چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 19:10

با سلام
من همیشه به وب لاگ شما سر میزنم . امروز که فهیمدم پدرتون فوت کردن خیلی ناراحت شدم . خواستم بدونید که در غم شما شریکم .

بابت نکاته هایی که یادآوری می کنید سپاسگذارم.
باتشکر

بابک یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 07:58

با سلام و احترام
از خوانندگان خاموشم نسبت به شما ارادتمندم الان دیدم متاسفم بابت این رسم زندگی نمیدونم چجوری تحمل می کنید اما یاد و خاطره ایشون در قلبتون همیشه تازه و ماندگاره امید دارم که کائنات بهتون قدرتی زیاد در صبر و تحمل اعطا کنه
یادش ماندگار

زهرا دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 14:14

تسلیت....تسلیت
راستی توجه کرده ای که پدرها و مادرها چقدر شبیه هم هستند
حتما بخاطر نگاهشونه....
از خداوند برایتان صبر و آرامش استدعا دارم

کوروش چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 10:57

شادروان، روح پدرتان...

simin سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 00:31

Ba beja ghozashtan chenin pesari in pedar jayeh dori narafteh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد