جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

عادات تکراری!!!!!!

روزی لویی شانزدهم در محوطه‌ کاخ خود مشغول قدم زدن بود که سربازی را کنار یک نیمکت در حال نگهبانی دید.

از او پرسید تو برای چی این‌جا قدم می‌زنی و از چی نگهبانی می‌دی؟

سرباز دستپاچه جواب داد قربان من را افسر گارد این‌جا گذاشته و به من گفته خوب مراقب باشم!
لویی، افسر گارد را صدا زد و پرسید: این سرباز چرا این جاست؟
افسر گفت: قربان افسر قبلی نقشه‌ قرارگرفتن سربازها سر پست‌ها را به من داده من هم به همان روال کار را ادامه دادم!

مادر لویی او را صدا زد و گفت من علت را می‌دانم، زمانی که تو 3 سالت بود این نیمکت را تازه رنگ زده بودند و پدرت به افسر گارد گفت نگهبانی را اینجا بگذارند تا تو روی نیمکت ننشینی و لباست رنگی نشود!

از آن روز 41 سال می‌گذرد و هنوز روزانه سربازی این‌جا قدم می‌زند!
نظرات 3 + ارسال نظر
Saqa پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 20:24

سلام . این چیه ؟!

بابک شنبه 15 مهر 1391 ساعت 16:52

سلام خب بگو دیگه اون چیه؟؟/

کیان پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 19:21

ما برده عادات خود هستیم و واقعا گاهی بهتره یک نگاه به رفتارهای بی معنی ولی کاملا عادی خودمون بکنیم و ببینیم فلسفه وجودی اون عمل که همیشه ملکه ذهنمون شده چیه؟
یک نگاه به جامعه بندازیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد