جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

ارتباطات موثر!!!!

رییس یک کارخانه بزرگ معاون شیرازی خود را احضار و به او می گوید: "روز دوشنبه، حدود ساعت 7 غروب، ستاره دنباله دار هالی دیده خواهد شد.

نظر به اینکه چنین پدیده ای هر 78 سال یکبار تکرار می شود، به همه کارگران ابلاغ کنید که قبل از ساعت 7 ، با به سر داشتن کلاه ایمنی، در حیاط کارخانه حضور یابند تا توضیحات لازم داده شود.

و درصورت بارندگی مشاهده هالی با چشم عریان (غیر مسلح) ممکن نیست و به همین خاطر کارگران را به سالن نهارخوری هدایت کنید تا از طریق نمایش فیلم با این پدیده شگفت آشنا شوند".معاون شیرازی خطاب به مدیر تولید آبادانی : "بنا به دستورآقوی رییس، ستاره دنباله دار هالو روز دوشنبه بالوی کارخونه طلوع میکنه. در صورت ریزش بارون، کلیه کارگران را با کلاه ایمنی به او سالن نهار خوریو ببرید تا فیلم مستندی درباره این نمایش عجیب که هر 78 سال یکبار در برابر چشمان عریان اتفاق می افته، تماشا بکنند".مدیر تولید آبادانی خطاب به ناظر لر: "بنا به درخواست آقای معاون، قرار است یک آدم 78 ساله هالو با کلاه ایمنی و بدن عریان در نهارخوری کارخانه فیلم مستندی درباره امنیت در روزهای بارانی نمایش دهد".

ناظر لر خطاب به سرکارگر ترک: "همه کارگران بایستی روز دوشنبه ساعت 7 لخت و عریان در حیاط کارخانه جمع شوند و به آهنگ بارون بارونه گوش کنن".

سرکارگر ترک خطاب به کارگران : " آقای رییس روز دوشنبه 78 سالش میشود و قرار است در سالن نهار خوری گروه هالو پشمالو برنامه اجرا کنه . هرکس مایل بود میتونه برهنه بیاد ولی کلاه ایمنی لازم هست !!

نظرات 4 + ارسال نظر
بهرنگ بینش چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 19:00 http://www.bimeh-mag.ir

عجب سایتی شده ها
تمپلیت جدید رو تبریک میگم
یه مقداری کم کار شدی
نه؟

علیرضا چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 12:01 http://havijo0ri.persianblog.ir

توی یه نکته اساسی کاملا اشتباه کردید. وقتی که رییس به معاون شیرازیش میگه که اون خبر رو به بقیه بگه. شیرازیه میگه: عامو ولش کن. حالشو نداریم. بی خیال. و این جوری میشه که هیچ کدوم از اون روابط پیچیده بعدی پیش نمیاد و آقای رییس هم لخت نمیشه !
3-4 سال پیش یه مطلب رو از وب شما گرفته بودم و توی وب خودم گذاشته بودم و به اینجا ارجاع دادم. امروز اون مطلب رو خوندم و فضولیم گل کرد ببینم که اینجا چجوری شده و آیا هنوز سر پاست. دیدم بله. به کوری چشم همه حسودا (اولیش خودم) اینجا هنوز داره به کارش ادامه میده. بر عکس وب من که هر روز تحلیل میره!
در هر صورت موفق باشی. از خوندن چند تا مطلب آخر وبت لذت بردم.

از آنجا که از دیرباز خواننده وبلاگ شما بودم با اجازتون لینک شمارو به عنوان اولین لینک در وبلاگ جدیدالتاسیس خودم قرار دادم.

علی پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 22:42

چنگی به دل نزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد