جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

نسبت و تناسب!!!!

 

 

 

وقتی من به دنیا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود یعنی سنش ۳۰ برابر من بود   

 

 وقتی من ۲ ساله شدم پدرم ۳۲ ساله شدیعنی ۱۶ برابر من    

 

وقتی من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد یعنی ۱۱ برابر من     

 

وقتی من ۵ ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد یعنی ۷ برابر من   

 

وقتی من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد یعنی ۴ برابر من   

 

وقتی من ۱۵ ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد یعنی ۳ برابر من   

 

وقتی من ۳۰ ساله شدم پدرم ۶۰ ساله شد یعنی ۲ برابر من   

 

می ترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر بشم!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
سپید شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 14:26 http://scritti.blogsky.com

باحال بود

مهدی ملک زاده یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 16:02 http://13-st.blogspot.com

روش فکر شده بود!خودتون گفتیدش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد