جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

کاملاً منطقی!!!!!!!!!!!

راهبه ای در یک صومعه بسیار منطقی فکر میکرد و به همین سبب به خواهر منطقی معروف شده بود.شبی به اتفاق راهبه دیگری به صومعه مراجعت میکردند که متوجه شدند مردی آنها را تعقیب میکند.دوستش پرسید چی فکر میکنی؟گفت منطقی است که فکر کنیم او در صدد است به ما تجاوزکند.دوستش گفت حالا چیکار کنیم؟گفت

منطقی است که از هم جدا شیم، هر دوی ما را که نمیتواند تعقیب کند.جدا شدند و دوستش سراسیمه خود را به صومعه رساند در حالیکه مردک بدنبال خواهر منطقی رفت بعد از مدتی خواهر منطقی هم وارد شد، و ماجرا را تعریف کرد.گفت مردک به من نزدیک شد و من منطقی دیدم که دامن خودم را بزنم بالا دوستش پرسید او چی کار کرد؟گفت او هم شلوار خود را کشید پایین.پرسید خب، بعدش چی شد؟گفت خب، نتیجه منطقی این شد که من با دامن بالا زده خیلی سریعتر میتوانستم بدوم تا اون که شلوارش پایین بود و به این ترتیب تونستم از دستش در برم بیام اینجا.

نظرات 4 + ارسال نظر
فهیمه پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 11:07

بهرنگ بینش شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 17:11 http://www.behrangbinesh.com

سلام دوست نادیده من
جواب شما را به نظری که در پست قبلی بود خواندم
فکر نمیکنم اینجا وبلاگ مخروبه باشد
مگر اینکه ما مخروبه گرد باشیم

اینجا وبلاگ خوبیه
اگه نگم هر روز، دو روز یکبار حتما ً سر میزنم اینجا و خیلی خوشحال میشم وقتی مطلب نابی رو اینجا میخونم
همه پست ها رو هم میریزم تو یه فایل ورد
بعضی وقتها هم دیگه مجبور به سرقت با ذکر منبع میشم
همین کارا از دستم بر میاد

موفق باشید


بهرنگ جان از قدیم گفته اند که گنج توی خرابه است
قدمت بر روی چشم (کتابی با همین عنوان را برایت ایمیل کردم)
همیشه سبز باشی

سیروان جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 12:03

سلام
امروز یادم اومد چند وقتی هست نیومده بودم وبلاگت،
خدایش الان به دوستم میگفتم بعد گوگل و یاهو و فیس بوک تقریبا تنها وبی بودی که این 3 ساله همیشه بهش سر زدم :)

راستی اگه کتاب جالبی داری برا منم بفرست
ممنون

البته حسن اینجا اینه که هر وقت بیای با 10 دقیقه یه مطلب قشنگ می خونی و همیشه هم هست
موفق باشی

simin سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 05:48

kheili bahal bod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد