جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

آدم باهوش!!!!!

هواپیمایی درحال سقوط بود و یک چتر نجات کم بود، بنابر این یک نفر باید فداکاری می کرد.

زین الدین زیدان یک چتر بر داشت و گفت : من بهترین فوتبالیست جهان هستم و باید نجات پیدا کنم این را گفت و پرید .
برد پیت هم یک چتر دیگر بر داشت و گفت: من محبوب ترین هنرپیشه جهان هستم و باید نجات پیدا کنم. این را گفت و پرید.
پینوکیو هم یک چتر برداشت و گفت: من باهوش ترین رئیس جمهور دنیا هستم و باید نجات پیدا کنم. این را گفت و پرید .

فقط دو نفر در هواپیما مانده بودند. یک پسر بچه نه ساله و پاپ.
پاپ گفت: فرزندم ! من عمر خودم را کرده ام و آینده پیش روی تو است. بیا این چتر را بردار و خودت را نجات بده
پسر بچه گفت: احتیاجی نیست. اون آقاهه که می گفت باهوش ترین رئیس جمهور دنیاست، با کوله پشتی مدرسه من پرید بیرون.

شروع چندباره!!!!!


پدرم به من آموخت

وقتی زمین خوردم

دستم را ستون کنم و دوباره بلند شوم و بروی پاهایم بایستم

گرد و خاک ها را بتکانم و این بار

با سرعت بیشتری به راه ادامه دهم به سوی مقصد

و اکنون دلم می خواهد بدوم

آنقدر تند و سریع بدوم که همه گرد و خاک هایم بریزد

اما مقصد کجاست؟

من به دنبال خودم در محیط دایره افکارم
می دوم

اینگونه می توانم ارضا شوم