جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز
جغد

جغد

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت اما همگان را برای همیشه هرگز

شروع چندباره!!!!!


پدرم به من آموخت

وقتی زمین خوردم

دستم را ستون کنم و دوباره بلند شوم و بروی پاهایم بایستم

گرد و خاک ها را بتکانم و این بار

با سرعت بیشتری به راه ادامه دهم به سوی مقصد

و اکنون دلم می خواهد بدوم

آنقدر تند و سریع بدوم که همه گرد و خاک هایم بریزد

اما مقصد کجاست؟

من به دنبال خودم در محیط دایره افکارم
می دوم

اینگونه می توانم ارضا شوم

نظرات 3 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 12:54

سلام . این که هر روز من نگاه می کنم هیچی نیست!! دوست جون ِ درستش کن ببینیم دیگه! تابلوئه چند روزه به وبلاگت سر نزدی که متوجه نشدی اینجوری شده!

فهیمه جان من برای اون تاریخ یک نوشته رزرو کردم و خالیه بعداً یه مطلب خوب بجاش میذارم

فهیمه دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 17:11

سلام دوستم . مرسی . بازم مثل همیشه قشنگ بود

حمید دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 17:18

ما اینطور شروع و همینطور تمام میشویم . دوست عزیز اگر راه فراری دیدی ما را هم خبر کن. موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد